dinsdag 29 maart 2016

Welleke dan?

Toegegeven, voor de echte exoten moet je niet in ons park zijn. Maar er zijn meer vogelsoorten dan ik, en misschien wel u, in eerste instantie verwacht. Hieronder mijn lijstje. Ik hoop dat ik het in de toekomst kan uitbreiden. (Een datum achter de naam geeft aan op welke dag deze later is toegevoegd.) Op alfabetische volgorde maar:
Een heel gewone (jonge) kokmeeuw (rechts) en een (beetje) bijzondere wintergast: tafeleend (links)
Ongeveer 28 40 60 soorten tel ik nu. Mijn doel is deze lijst als een soort startpunt te gebruiken. In de toekomst zal ik hiervandaan linken naar foto's op deze blog.

 
En ja, duiven zijn ook vogels. (Maar dit is de enige foto van duiven hier.)
Daarnaast misbruik ik deze blog ook wel eens om de fotografische resultaten van een (vogel)reis te delen. Ondertussen merk ik dat het soms wel handig kan zijn om die snel te kunnen vinden:



1 opmerking:

Raoul Schaaf zei

Gekraagde roodstaart mis je nog. Zit vaker in het park in de deel bij de biomascentrale